Heb je als ondernemer oog en oor naar (potentiële) klanten met gehoorverlies? Dan ben ik op zoek naar je input!

Bevraging: Heb je als ondernemer oog en oor voor (potentiële) klanten met gehoorverlies? Deel je ervaringen – Bevraging.

Zonder communicatie zou de mensheid niet bestaan.

Ik ondersteun mensen met verminderd gehoor om (opnieuw) goed te functioneren in hun carrière, zodat zij ondanks gehoorproblemen toch professioneel actief kunnen blijven. Ik leg heel graag de nadruk op mensen met mild gehoorverlies, want ook zij kunnen bij mij terecht voor ondersteuning, advies en training. Uiteraard is ook de omgeving (vrienden, familie, werkgevers, collega’s,…) van harte welkom voor ondersteuning, begeleiding en in het leren omgaan met gehoorverlies en verbeterde onderling communicatie, op het werk maar zeker ook daarbuiten: in de winkel, met contacten met ondernemers, communicatie met de politie,… wat bijdraagt tot meer kwaliteit in leven!

Iedereen communiceert met gehoorverlies!

Dit doe ik door middel van een aantal sessies, die zeer gericht zijn op de specifieke behoeften en situaties, waar we samenwerken aan een betere onderlinge communicatie, meer zelfvertrouwen en kennis van je eigen gehoorverlies en de mogelijkheden die er zijn om gehoorproblemen op te vangen. Deze mensen, actieve slechthorenden, zijn ook bereid om te kijken naar eigen gedrag en nog meer. Ook de omgeving ziet in dat communiceren een tweerichtingsverkeer is, en de verantwoordelijkheid van goede communicatie niet enkel bij mensen met verminderd gehoor moet gelegd worden.

Ook ondernemers kunnen zich onderscheiden door oog en oor te hebben voor slechthorenden!

Wat is de bedoeling?

  • Meld je aan via de link en dan krijg je automatisch een Google Form in je mailbox.
  • In het formulier staat vermeld hoe ik ermee omga… anonimiteit is my middle name, jouw naam zal nooit ergens in vermeld worden.
  • Zorgen, twijfels, vragen, contacteer me gerust via mail: wendy@capichecoaching.be
  • Samengevat wil ik de ondernemers die oog en oor hebben voor (potentiële) klanten nog beter gaan begeleiden en ben ik op zoek naar input van deze doelgroepbewuste ondernemers.
  • Je zou me een groot plezier doen door met me te delen, waar jij tegenaan loopt.
  • Voorbeeld: Waar loop je tegenaan?
  • Waar situeren zich de grootste knelpunten?
  • Hoe zou jij je het beste geholpen voelen?
  • Je haalt er meteen zelf ook iets uit, zelfreflectie en nadenken over je communicatie met mensen met verminderd gehoor is een belangrijke stap!!

Voor wie is het?

  • Ondernemers die heel graag optimaal aan de slag willen gaan naar meer begrijpen van gehoorverlies en wat zij kunnen doen of wat kan helpen voor klanten met gehoorverlies die heel graag optimaal wilt blijven functioneren.
  • Solopreneurs, freelancers, bedrijven, winkeliers, horeca, enz. Iedereen die zich geroepen voelt om zijn of haar ervaringen te delen!

Hoe gaan we dit doen?

  • Meld je aan via de link.
  • Anoniem.
  • Informatie wordt gebruikt om mijn diensten nog beter te maken, een algemene conclusie kan gepubliceerd worden (te allen tijde – geen persoonsgegevens).
  • Geen marketingbureau, volledig in eigen beheer!
  • Waardebon van 10% – meer informatie lees je in de bevraging.

Wanneer?

  • De bevraging blijft continu op de website. Je vult dit in wanneer je hier tijd voor hebt en in alle rust.
  • Het vraagt ongeveer een half uur om deze in te vullen. Je haalt er zelf ook al meteen wat inzichten uit.

Wil je deelnemen aan de bevraging? Schrijf je dan hier in!

Je mailadres wordt enkel door mij gebruikt en absoluut niet doorgegeven aan andere bedrijven. 

Gegevens: Wendy Verbiest – BTW BE 0538.708.306

Klanten met gehoorverlies.